سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت:از شهرداری تهران برای راه‌اندازی ستاد ارتقاء سلامت اداری تقدیر می‌کنم که پس از ۶ سال در سامانه شفافیت راه‌اندازی شد و اطلاعات هزار و ۶۴۸ ملک در سامانه شفافیت بارگذاری شد.

احمد صادقی

به گزارش همشهری آنلاین، احمد صادقی در دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر ضرورت امیدبخشی در جامعه با همدلی و همزبانی مدیران، اظهار کرد: تمام همسنگران با سعه صدر تصمیم گرفتند تمام تلاش خود را به کار گیرند تا خدمت گذاری بی منت را ادامه دهند و پروژه ها را به سرانجام برسانند.

وی افزود: از شهرداری تهران برای راه اندازی ستاد ارتقاء سلامت اداری تقدیر می کنم که پس از ۶ سال در سامانه شفافیت راه اندازی شد و اطلاعات هزار و ۶۴۸ ملک در سامانه شفافیت بارگذاری شد.

صادقی با بیان اینکه حقوق و مزایای مدیران در مصوبه تعارض منابع مطرح شده بود و توقع داریم شهرداری تهران این موضوع را نیز پیگیری کند، یادآور شد: بخشی از معوقات ترمیم حقوق کارکنان در گیر و دار انتخابات واریز شد اما مابقی آن باقی مانده و مشکلات سیستمی دارد که از معاون منابع انسانی درخواست داریم شخصا موضوع را پیگیری کند و فاوا نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 870336
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha